Kissakuvahaaste: Väri


Iitu:
Noh, tehän ootte nähny minkä värisiä me ollaan. Ihan tavallisia. Mulla on kyllä nenänpäässä tällanen musta piste, onneks ei musta-aukko. Alkuun Mams monta kertaa luuli sitä roskaks, mutt nyt se on jo tottunut siihen eikä tule koko ajan nyppimään mun nesua.



Mulla on kivat valkoiset sukat. Ne oli valmiina niin ettei ton tarvinut mulle kutoa sellasia, tehköön ihmisille vaan.

Mä oon musta, mutta auringon valossa mä oon kuulemma tumman ruskea. Outo juttu?

Ja toi Emppu on siis tollanen ihan tavallinen musta-harmaa-valko-raidallinen. Sen masu on ennemmänkin valkoinen.

Mutta, vaikka me ei mitään siniverisiä ollakkaan niin on meissä sinistä kuitenkin:

Meill on tatskat!!



Emppu ei antanut korvaansa kuvata niin on vähän huono, ja sillä on noita korvakarvojakin ihan älyttömästi, miten se edes kuulee mitään.

Mamsilla on kivoja kuvia musta kun mä vähän leivon. Se laittaa ne kuvat tänne varmaan huomenna. Tulkaa sitt katsoon.

Terve
Iitu