Kissakuvahaaste 8: Piilo

Iitu:
Meillä ei oikeastaan ole mitään piiloa eikä me leikitä piilosta. Kait me on edellisessä elämässä jouduttu olemaan niin paljon piilossa ettei se enää huvita.

Täällä Villen huoneen patterin päällä verhon takana mä oon aika paljon. Onhan se vähän niinku piilo, ainaski Mams kerran etsi mua ihan hirveesti. Sitte se löysi mut täältä niin ei tää enää oo piilo.



Emppu:
Mä mistään piiloista välitä, oon niin isokin ett aina näkyis joku pää jos piiloon yrittäisin. Iitulla on hyvä piilo mitä se ei viitsiny kertoa kun se on vähän lapsellinen juttu.
udelituolin edessä on sellanen musta matto ja siihen toi aina menee kun esmes tullaan terassilta. Sitt Mams saa etsiä sitä monesta paikasta ja katsoo viel terassille ett ollaan varmaan tultu sisään. Sitt se hokaa ton mustan misun tossa mustalla matolla! Ja tohon lankaan Mams menee usein. Heh heh. Mutt ei siitä kuvaa saa, mustaa mustalla, höh.

E & I