Hei täällä me ollaan, eikä pois lähetä.

Emppu: Hassu tuo Ville, tänään se tuli kotiin ja antoi meille jotain kummallisia hopean värisiä ja vähän limasia juttuja. Ville sano että ne on meiän kissojen suurta herkkua jota kutsutaan silakaksi. Noh enhän mä siitä tykänny yhtään, Iitu söi puolikkaan kait se siitä tykkäs. Se on toi Iitu vähän hassu se ei oikein syö mitään, tosi vähän vaan. Kait se vieläkin jännittää uutta kotia, vaik mä yritän näyttää sille mallia syömällä tosi paljon.

Kattokaapa kuinka hienon makuupaikan mä löysin :)

39157.jpg


Iitu: Mua vähän jännittää, täällä on niin paljon kaikkea uutta ja ihmeellistä. Kovasti toi Ville halusi meitä rapsutella ja silitellä. Se näytti niin surkeelta ku me Empun kanssa vaan mentiin ohi ja kierrettiin sitä. Eilen mä sit annoin sen vähän rapsutella ja tänään mä uskalsin jo mennä Villen sylkkyyn. Ai että se oli kivaa, Villekin vaan hymyili.
Emppu ei viel menny Ville Syliin, mut sekin antaa jo rapsulla. Tänään mä söin hieman silakkaa, se oli ihan hyvää. Vähän mulla on välillä nälkä, mut ei vaan jotenkin ruoka maistu. Ihan riittävästi Ville meille ruokaa antaa, mut kyllä vähän päästä syön sit enemmän.

Jotain kummallista suihketta Ville toi kotiin, vähän joka paikkaa se sitä ruikki. Mä koetin kattoa mitä siinä pullossa luki. Se oli jotain catnip tai sinnepäin. Hassulta se ainakin tuoksu. Mun oli ihan pakko mennä raapimaan tuollaista hassua tolppaa.
39155.jpg

Enx mä ookki söpö :P