Hip kohta ollaan oltu viikko kotona. Täällä on oikein kivaa, Emppu nukkuu Villen sängyssä ja mä nukun siinä vieressä. Eilen Ville toi kamalan ison laatikon kotiin, kattokaapa mikä siitä paljastui.
40185.jpg
Tosi iso uusi kiipeilyteline.

Siinä on hyvä venytellä kattokaa vaikka
40186.jpg

Sitten siinä on kans toi kiva pikkumökki.
40188.jpg
Tuolla mä kattelen mitä kummaa Emppu on tekemässä.

Mä oon kans ruvennu syömään vähän paremmin, usein mä syön silleen että Ville ei nää. Se sit luulee että mä en söisi mitään.
Kamalasti erimerkkisiä ruokia se on kantanu meille kokeiltavaksi, Latz, Whiskas, Sheba, Animonda. Suht hyvältä noi maistuu.

Vähän me jo leikitäänkin varsinkin Emppu, se juoksee yhen pallon perässä tosi lujaa. Mä saa hassuja hepuleita ja säntäilen ympäri asuntoa.

Koetetaan taas myöhemmin kirjoitella lisää.