Kylläpäs se aika rientää kun on lämmin ja mukava koti jossa köllötellä.

Me ollaan puuhailtu aika paljon kaikkea kissamaisen kivaa. Onkohan tossa kuvassa meidän tosi ISO sisko? Tiikerin masuun on kiva terotella kynsiä, kun ei se edes murise meille.
42896.jpg

Sit tossa varmaan viikko sitten täällä kävi semmoinen hassu täti.
42894.jpg
Tossa kuvassa Emppu pääsi hänen syliin. Sit Ville sano että se on meidän mummo. Siis voittex kuvitella!? Meillä on nyt oma mummo.

Me ollaan kait jo lopullisesti kotiuduttu tänne Ville luokse. Ville ei oikein meitä viel tunne ja sit ku se höntti ei osaa puhua kissaa vaikka se on ihan helppoa. Miu miau purrrrrr, noin helppoa. Empun kanssa me tullaa oikein hyvin toimeen, välillä mä vähän näytän sille tassua. Ja sit me taas sännätään ympäri ämpäri.

42893.jpg
42897.jpg

Kattokaa ny tota ronttia. Emppu ihan kokonaan vallannu ton tuolin. Mä ja Ville ei päästä siihen ollenkaan istumaan.

Ville unohti lähettää Hesylle tän meiän blogin linkin, mut jos se nyt muistais niin sit ne meiän kivat hoitotädit vois kans kattoo miten meil menee.

Plääh taas Ville tuli kameran kanssa tohon, otampa tämmösen hassun ilmeen ja näytän sille kieltä.

42895.jpg

enhän mä ny aina jaksa söpösti poseerata.

Emppu syö ihan kaikkea ja kokoajan. Mä tykkään eniten noista raksuista, niistä tulee niin kiva ääni ku niitä rouskuttelee.

Nyt kello on jo paljon mä meen tonne mun lempi makuupaikalle. Ville sit julkaisee tän aamulla.

Kiskurnauskis kaikille kavereille.
42898.jpg